Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

Ankara - Çankaya
18.03.2021

İŞ TANIMI

  • Outbound ve Inbound hizmet veren Çağrı merkezimizde Kampanyalarımız,ürün ve hizmetlerimiz ile ilgili olarak müşterilerimizin bilgilendirilmesi,
  • Pozitif ve güler yüzlü yaklaşım ile mükemmel müşteri hizmeti sunmaya odaklanmak
  • Sorunları çözmede analitik düşünce ile hareket ederek, güçlü ikna çabası sergilemek
  • Çağrı Merkezi temel performans hedeflerini gerçekleştirmek üzere hedef odaklı çalışmak

 

ANK Teknoloji; 2008 yılında YÖN İletişim ismi ile çağrı merkezi sektörünün öncü kuruluşlarından biri olma hedefiyle kurulmuştur.

 

Müşterilerine çağrı merkezi çözümleri üreten bir firma olarak; başta her tür dış kaynak çağrı merkezi hizmetleri olmak üzere, eğitim, kurulum ve danışmanlık faaliyetleri gibi hizmetler de sunmaktadır.

 

Firmamız 2018 yılında başlattığı, yeni bir kurumsal marka yaratma çalışmaları sonucunda ANK Teknoloji ismiyle sektördeki güçlü konumunu tazelemiş olup, halen 100’ün üzerindeki uzman ve deneyimli personeliyle Ankara lokasyonunda tamamı kurumsal müşterilerine katma değer yaratan birçok hizmet vermektedir.

ARANAN NİTELİKLER

  • En az Lise mezunu,
  • 18-35 yaşları arasında,
  • Çağrı Merkezi sektöründe kariyer hedefi olan,
  • İletişimi kuvvetli,
  • İkna donanımına sahip, özgüveni ve çalışma disiplini yüksek,
  • Telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, diksiyonu düzgün,
  • Kişisel gelişimine önem veren,
  • İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen,
  • Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayacak

POZİSYON BİLGİLERİ