Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

İstanbul Anadolu - Çekmeköy 17.09.2020

İŞ TANIMI

İş Tanımı;

2017'den bugüne sektöründe önde gelen çalışanlarının ve müşterilerinin memnuniyeti vizyonu ile hedeflerine koşan, Şirketimiz Bünyesinde (D-SMART+MİLLENİCOM+DİGİTURK+TİVİBU+TTNET ) Projelerimizde Çalışacak ;

Aranan Nitelikler ;

İkna yeteneğine sahip, özgüveni ve çalışma disiplini yüksek,
Akıcı ve etkin konuşabilen,
Diksiyonu düzgün,
Kişisel gelişimine önem veren ve pozitif ,
Çağrı Merkezi temel performans hedeflerine ve ekip çalışmasına hakim,
Hızlı düşünüp, insiyatif alabilecek,
İyi derecede bilgisayar kullanabilen,
İletişim ve problem çözme beceresine sahip,
Dinamik, istekli, enerjisi yüksek,
Takım çalışmasına önem veren, kendini geliştirmek isteyen ve kariyer hedefleri olan,
Deneyimli (önceliğimiz) - Deneyimsiz (eğitim verilecektir) , Neşeli , Enerjisi Yüksek , Bay- Bayan Takım Arkadaşları Aramaktayız .

Maaş+Prim+SGK+Yemek (Madenler metrosuna yakın)

Huzurlu bir iş ortamı, uzun süreli çalışma imkanı ve Bol Kazançlı Prim Yapısıyla, Bizimle çalışmak ister misiniz ?  

 

İLETİŞİM. 0538 747 97 66

ARANAN NİTELİKLER

POZİSYON BİLGİLERİ