Dijital Pazarlama

İstanbul Avrupa 11.11.2020

İŞ TANIMI

SANAL PAZARLAMA ALANINDA İŞ ARIYORSANIZ, TAM DOĞRU YERDESİNİZ. SANAL ÂLEMDE KAMPANYALARIMIZI GELİŞTİRECEK, UYGULAYACAK, TAKİP EDECEK VE DEVAM ETTİRECEK BİR DİJİTAL PAZARLAMA ELEMANI ARIYORUZ.

SİZDEN BEKLENTİLERİMİZ NELER?

PAZARLAMA ARAÇLARINA VE STRATEJİLERİNE HÂKİM OLMANIZ, BAŞTAN SONA KADAR SANAL PAZARLAMA KAMPANYALARINI İDARE EDEBİLMENİZ BEKLENTİLERİMİZİN BAŞINDA GELMEKTEDİR. SANAL PAZARLAMA ELEMANI ÜRETİM EKİBİYLE BİRLİKTE ÇALIŞMALI, EKİBİN GERİ KALANINI VE SATIŞ ELEMANLARINI KISITLI ZAMAN VE BÜTÇE DÂHİLİNDE MÜMKÜN OLDUĞUNCA DESTEKLEMELİDİR.

SORUMLULUKLAR

-         EN ÖNEMLİ GÖREV, WEB SİTESİ GÜNCELLEMELERİNİ TAKİP ETMEK VE WEB SİTESİ GELİŞTİRMELERİNİN YANI SIRA MARKAMIZA YETERİNCE TANITMAKTIR.

-         SOSYAL MEDYA VARLIĞIMIZI TASARLAYIP, İNŞA EDİP VE SÜRDÜRMEK

-         AÇILIŞ SAYFALARI OLUŞTURMAK VE KULLANICI DENEYİMİNİ OPTİMİZE ETMEK İÇİN FİRMA İÇİ DİĞER DEPARTMANLARLA İŞBİRLİĞİ YAPMAK.

-         MARKAYI (SOSYAL MEDYADA) YAYGINLAŞTIRMAK İÇİN HASSAS BİR ŞEKİLDE ÇALIŞMAK

 

İSTENEN EĞİTİM, TECRÜBE VE SERTİFİKALAR:

PAZARLAMA YA DA İLGİLİ BÖLÜMLERDEN MEZUN,

SANAL PAZARLAMA, TERCİHEN TEKSTİL SECTÖRÜNDE TECRÜBELİ, KENDİNİ KANITLAMIŞ

GOOGLE ANALYTİCS, NETINSİGHT, OMNİTURE, WEBTRENDS, SEMRUSH GİBİ İNTERNET ANALİZ ARAÇLARINI KULLANABİLEN

PPC(PAY PER CLİCK) GİBİ ARAMA MOTORLARINI DAHA ÖNCE KULLANMIŞ

HTML, CSS, VE JAVASCRİPT HAKKINDA BİLGİ VE TECRÜBE SAHİBİ

 

ARANAN NİTELİKLER

DİJİTAL PAZARLAMA ELEMANININ NİTELİKLERİ:

- HEDEF KİTLELERİ BELİRLEME VE ETKİLEŞİM SAĞLAYAN, BİLGİLENDİREN VE MOTİVE EDEN DİJİTAL KAMPANYALAR TASARLAMA KONUSUNDA SON DERECE YARATICI

- MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ OLUŞTURMAK VE SÜRDÜRMEK

- KOÇLUK VE ALT KOMUTA KADEMESİ KONUSUNDA BAŞARILI

- SÜREÇLERİ YÖNETMEK

- KENDİ KENDİNİ MOTİVE EDEN ANCAK MÜŞTERİ ODAKLI

- PAZARLAMA ARAŞTIRMASI VE İSTATİSTİKSEL ANALİZ KONUSUNDA UZMAN

- BÜTÇEYİ GELİŞTİREBİLİR

- FİNANSAL PLANLAMA VE STRATEJİYE AŞİNA

- TÜRK VATANDAŞI

- ERKEKSE ASKERLİĞİNİ TAMAMLAMIŞ

POZİSYON BİLGİLERİ