Çağrı Merkezi Elemanı
İŞ TANIMI
Modaselvim bünyesinde görevlendirilmek üzere;
• E-ticaret sitemizde bulunan ürünlerimizin satış öncesi ve sonrası hizmetlerini yapabilecek,
• En az lise tercihen üniversite mezunu,
• Tercihen Çağrı Merkezinde veya benzer pozisyonda en az 2 yıl tecrübeli,
• Sözel ifadesi akıcı, diksiyonu düzgün, hızlı klavye kullanabilen,
• Telefonda etkili iletişim kurabilen,
• İkna yeteneğine güvenen,
• Takım çalışmasına yatkın,
• Yöneticisi tarafından verilen bireysel ve takım hedeflerini gerçekleştirebilecek,
• MS OFFICE programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen,
• Müşteri Destek Hattı’na ulaşan müşterilerin talep, soru ve şikayetlerini anında yanıtlayarak ya da ilgili bölümlere ileterek en kısa sürede çözüme ulaştırabilecek,
YENİBOSNA/BAHÇELİEVLER’ E ULAŞIM SORUNU OLMAYAN
BAYAN ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ ÇALIŞMA ARKADAŞI ARIYORUZ
İNSAN KAYNAKLARI
İletişim:
0553 842 6653
ARANAN NİTELİKLER
POZİSYON BİLGİLERİ
- : E-Ticaret , Tekstil
- : Çağrı Merkezi , Müşteri , Müşteri Hizmetleri
- : Personel
- : Tam Zamanlı
- : İstanbul Avrupa - Bahçelievler
- : 2
- : 20 - 30
- : 20.12.2019
- : 21.11.2019
- : 21.11.2019
Benzer İş İlanları
-
Tahsilat UzmanıYenisahra Metro Çıkışına Yakın Ofisimizin TAHSİLAT/CALL CENTER
-
Çağrı PersoneliAlia Media - İstanbul AvrupaHaber programımıza reklam çekimleri bağlayacak güler yüzlü diksiyonu iyi
-
Çağrı Merkezi ACİLİstanbul AvrupaHaftaiçi 09:00-18:00 cumartesi 16:00 pazar tatil
-
Cağri MerkeziRoyal Doga Tur - YalovaÇağrı merkezimiz de yetiştirilmek üzere;✔Diksiyonu düzgün ve akıcı
-
Gözetim PersonelleriEst Grup - İstanbul AvrupaGüvenlik Kimliği Olmayan Çok Sayıda Danışma,Güvenlik Gözetim
-
Müşteri TemsilcisiNc Grup - İstanbul AnadoluNC GRUP Isıtma Ve Soğutma Sistemleri bünyesinde çalışacak Müşteri
-
Vasıflı ve Vasıfsız PersonellerÇok para kazanmak ve dünyayı gezmek ister misiniz?Hayatınızın iş fırsatı hemen