Çağrı Merkezi Temsilcisi

İstanbul Avrupa - Bahçelievler 01.06.2020

İŞ TANIMI

 Moda Selvim sitemizin Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi bünyesinde görevlendirilmek üzere; 

  •  En az lise tercihen üniversite mezunu, 
  •  Tercihen Çağrı Merkezinde benzer pozisyonda en az 2 yıl tecrübeli,  
  • Sözel ifadesi akıcı, diksiyonu düzgün, 
  •  Telefonda etkili iletişim kuran,
  •  İkna yeteneğine güvenen, 
  •  Takım çalışmasının bilincinde olan, 
  •  Analitik düşünme yeteneğine sahip,
  •  Ms ofis programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen,
  •  Bayan adaylar tercihimizdir. 

 

 İŞ TANIMI

 

  • Müşteri Destek Hattı’na ulaşan müşterilerin talep, soru ve şikayetlerini anında yanıtlayarak ya da ilgili bölümlere ileterek en kısa sürede çözüme ulaştırması,

ARANAN NİTELİKLER

.

POZİSYON BİLGİLERİ