Almanca Müşteri Temsilcileri

İstanbul Avrupa - Bakırköy , Kağıthane / İstanbul Anadolu - Beykoz , Ümraniye 20.11.2020

İŞ TANIMI

Danışmanlığını yaptığımız Türkiye’nin önde gelen çağrı Merkezlerinde , dünyaca ünlü uluslararası markaların çağrı merkezi ve teknik ekiplerinde değerlendirilmek üzere, İstanbul Anadolu, İstanbul Avrupa ve İzmir bölgeleri için ana dil seviyesinde "Almanca Bilen Müşteri Danışmanı’ ’arayışımız bulunmaktadır. 

*Covid-19 salgın süresince eğitim ve çalışmaların home office olarak sürdürecek bazı projelerimiz vardır. Bilgisayar ve diğer ekipmanlar firma tarafından sağlanmaktadır.

İŞ TANIMI:
Dünyanın önde gelen küresel ve ulusal markalarının talep ve şikayet yönetimi, telefon ve mail ağırlıklı müşteri yönetimi, teknik destek çağrılarını Almanca olarak yanıtlama, bazı projelerimizde firma içi raporlama İngilizce yapılmaktadır. Telefonda satış projemiz bulunmamaktadır. 

ÇALIŞMA SAATLERİ:
- Sabit ve vardiyalı çalışma seçenekleri bulunmaktadır.

İZİN GÜNLERİ:
- Haftanın 5 günü çalışma 2 gün izin. (Hafta sonu izin olan seçeneklerimiz mevcuttur.)*


SOSYAL HAKLAR:
Yüksek Sabit Ücret (SGK+AGI ) ,Yüksek Performans Primi + Yemek + Yol Desteği (Servis)*

*Projeler ve firmalar arasında farklılıklar olabilmektedir.

 

 

ARANAN NİTELİKLER

KRİTERLERİMİZ:
- İleri seviyede Almanca bilen
- Bazı projelerde , firma içi iletişim için orta seviye İngilizce gerekmektedir *
- En az lise mezunu (Almanya’dan mezun olmak koşuluyla en az ortaokul mezunu)
 

POZİSYON BİLGİLERİ