Çağrı Merkezi Tahsilat Uzmanı

İstanbul Avrupa - Şişli 01.10.2020

İŞ TANIMI

Danışmanlığını yaptığımız tahsili gecikmiş alacak yönetimi konusunda önde gelen şirketlerden biri olan firmamız için Call Center’da çalışacak ''Tahsilat Uzmanı'' arıyoruz.

Borçlularla telefon ile tahsilat odaklı etkin iletişime geçebilecek,
Hedef odaklı ve performans odaklı çalışarak, yüksek prim kazanma fırsatlarını yakalayabilecek,
Borç tahsilatını yapacak ve ödemeleri takip edecek.

 

ARANAN NİTELİKLER

Aranan Nitelikler

  • Lisans ve/veya önlisans mezunu,
  • Ses tonu ve diksiyonu düzgün, Türkçeyi akıcı ve doğru konuşabilen,
  • Sözlü iletişim becerilerine güvenen,
  • İkna kabiliyeti olduğuna inanan,
  • Sabırlı ve azimli,
  • Hedef odaklı çalışabilecek,
  • Kendine güveni olan ve sonuç odaklı bakabilen.

POZİSYON BİLGİLERİ