Çağrı Merkezi Tahsilat Uzmanı

İstanbul Avrupa - Şişli 02.11.2020

İŞ TANIMI

Danışmanlığını yaptığımız ve tahsili gecikmiş alacak yönetimi konusunda önde gelen şirketlerden biri olan firmamız için CALL CENTER’da çalışacak  TAHSİLAT UZMANI arıyoruz.

Borçlularla telefon ile tahsilat odaklı etkin iletişime geçebilecek,

Hedef odaklı ve performans odaklı çalışarak, yüksek prim kazanma fırsatlarını yakalayabilecek,

Borç tahsilatını yapacak ve ödemeleri takip edecek.

ARANAN NİTELİKLER

ARANAN NİTELİKLER

Lisans ve/veya önlisans mezunu,

Lisans ve/veya önlisans öğrencisi uzaktan eğitim ya da devam zorunluluğu olmayan),

Tercihen Çağrı Merkezi veya Tahsilat Uzmanlığı alanında tecrübeli,

Ses tonu ve diksiyonu düzgün, Türkçeyi akıcı ve doğru konuşabilen,

Sözlü iletişim becerilerine güvenen,

İkna kabiliyeti olduğuna inanan,

Sabırlı ve azimli,

Hedef odaklı çalışabilecek,

Maaş + Prim sistemi ile çalışabilecek adayların başvurusu beklenmektedir.

POZİSYON BİLGİLERİ