Çağrı Merkezi Takım Lideri

Yalova - Yalova 24.09.2019

İŞ TANIMI

Çağrı merkezimizde kendisine bağlı olacak ekibi yönetmek,
Ekibinin beklenen KPI’larını ve hizmet kalitesi performansını sürekli geliştirmek,
Kendisine bağlı ekibin koordinasyonunu sağlamak ve iş planlamasını yapmak,
Ekibine, belirlenen hedeflere ulaşılması için gerekli yönlendirmeleri yapmak,
İş süreçleri ile ilgili gerekli kontrolleri,verimlilik ve performans analizlerini yapmak, yönetmek.

ARANAN NİTELİKLER

- Minimum önlisans, tercihen Lisans mezunu
- Çağrı merkezi ekip yönetimi alanında en az 2-3 yıl tecrübe sahibi,
- Tercihen müşteri hizmetleri operasyonlarında tecrübe sahibi,
- Performans yönetimi, raporlama, eğitim ve kalite süreçlerine hakim,
- Koçluk becerilerine sahip, dinamik, yoğun tempoya ayak uydurabilecek,
- Kurumsal temsil yeteneğine, sözlü ve yazılı iletişim becerilerine sahip,
- Çağrı merkezi teknolojisi ve altyapısı hakkında bilgi sahibi,
- Güleryüzlü, motivasyonu yüksek ve özgüven sahibi,
- MS Office programlarına çok iyi derecede hakim,
- Tercihen iyi derecede İngilizce bilgisi olan,
- Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli,
- Vardiya düzeninde çalışabilecek

- Yalova'da ikamet eden,

TAKIM LİDERİ arıyoruz.

POZİSYON BİLGİLERİ

0 - 50 Arası Aday Başvurdu - 437 Görüntüleme